نفس

  • ۰
  • ۰

سروش جمشیدی

عکس های خانوادگی سروش جمشیدی و خانوادش + گفتگوی خواندنی

سروش جمشیدی , بیوگرافی سروش جمشیدی , عکس های جدید سروش جمشیدی

نمکستان » عکس ها و بیوگرافی کامل سروش جمشیدی بازیگر خوب کشورمان ، در ادامه این تصاویر را مشاهده نمایید

سروش جمشیدی , بیوگرافی سروش جمشیدی , عکس های جدید سروش جمشیدیسروش جمشیدی , بیوگرافی سروش جمشیدی , عکس های جدید سروش جمشیدی

بیوگرافی سروش جمشیدی

سروش جمشیدی زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در تهران بازیگر اهل ایران است. وی که اصالتی یزدی دارد فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۷ از تئاتر و رادیو آغاز کرد.

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی , بیوگرافی سروش جمشیدی , عکس های جدید سروش جمشیدی

پارتی بازی نشده است

سروش جمشیدی که این روزها در مجموعه «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری حضور دارد با اشاره به فعالیت هنری خود از سال 77 گفت:من پیش از سال 77 تئاتر کار می کردم و آن سال ها به دانشگاه یزد رفتم و به واسطه تئاتر وارد تلویزیون یزد شدم. در یزد در چند فیلم، مجموعه تلویزیونی و حتی در رادیو بازی کردم و همیشه ترجیحم کمدی بوده است. وی ادامه داد:بازی من در یزد موفق بود و حتی هنوز هم بعضی از مردم یزد مرا با نقشی که در یک سریال داشتم، می شناسند. با این حال با وجود اینکه حدود 18 سال کار هنری کردم اکثر مردم مرا با «درحاشیه 1 و 2» شناختند و من در مجموعه های مهران مدیری دیده شدم و خیلی مدیون و ممنون او هستم.

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی , بیوگرافی سروش جمشیدی , عکس های جدید سروش جمشیدی

قرار بود فقط یک قسمت برای مدیری بازی کنم

جمشیدی که اولین حضورش در آثار مدیری در اولین قسمت از مجموعه «درحاشیه» بود در این باره توضیح داد: روز اول که برای بازی در مجموعه «درحاشیه» به لوکیشن رفتم قرار بود به عنوان دوست مهران غفوریان که از خارج از ایران بازمی گردد تنها یک قسمت در آن مجموعه حضور داشته باشم اما بعد از آن حضور من ادامه دار شد. یکی از دلایلی که باعث شد در این دو سال دیده شوم خود مهران مدیری بود که کارهایش پرمخاطب است و مردم همه آثار او را می بینند.

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی,بیوگرافی سروش جمشیدی,سروش جمشیدی و همسرش,قیمت دورهمی

وی همچنین درباره نقش خود و نمایش هایی که در مجموعه «دورهمی» اجرا می شود و گاه با بازی هایی غلوآمیز همراه است، بیان کرد: شخصیت های «دورهمی» تیپ هستند و اصلا یکی از شیوه های کاری مدیری تیپ سازی است. اکثر کارهای او تیپیکال است و به همین دلیل شخصیت هایش شاید کمی از فضای رئال و واقعی دور باشد. از طرف دیگر این شخصیت ها کاریکاتوری هستند و این فضای کاریکاتوری به عمد در نمایش ها به کار گرفته شده است.

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی , بیوگرافی سروش جمشیدی , عکس های جدید سروش جمشیدی

هنوز چالش داریم که برای مخاطب استودیو بازی کنیم یا بینندگان منزل

بازیگر مجموعه «دورهمی» با اشاره به فضایی که برای ایفای نقش دارد، اظهار کرد:فضای کار در «دورهمی» خاص است و به گونه ای است که تلویزیون هم در حال تجربه آن است. خود من سال ها در عرصه تئاتر و تصویر بازی کرده ام اما فکر نمی کردم بازی در چنین مجموعه ای اینقدر سخت باشد. ما در فضایی کار می کنیم که شبیه تئاتر است و از طرفی برای تلویزیون پخش می شود و هنوز از لحاظ بازی چالش داریم که برای مخاطب منزل بازی می کنیم یا تماشاگرانی که در خود لوکیشن کار حضور دارند.

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی,بیوگرافی سروش جمشیدی,سروش جمشیدی و همسرش,قیمت دورهمی

گاهی محبوریم برای تماشاگر داخل استودیو اغراق هایی در بازی داشته باشیم اما زمانیکه که نمایش ها پخش می شوند، می فهمیم که برای مخاطب منزل اغراق آمیز است. وی در پایان گفت:به هر حال این فرم از کار ساختار جدیدی است و به آزمون و خطا نیاز دارد. خود من هنوز در حال اتود زدن هستم و سعی می کنم جنس بازی خود را پیدا کنم تا به جایگاه متعادلی هم برای مخاطب استودیو و هم مخاطب داخل منزل برسیم.

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی , بیوگرافی سروش جمشیدی , عکس های جدید سروش جمشیدی

عکس سروش جمشیدی و مهران غفوریان

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی , بیوگرافی سروش جمشیدی , عکس های جدید سروش جمشیدی

گالری عکس ها و بیوگرافی کامل سروش جمشیدی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی , بیوگرافی سروش جمشیدی , عکس های جدید سروش جمشیدی

گالری عکس ها و بیوگرافی کامل سروش جمشیدی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی , بیوگرافی سروش جمشیدی , عکس های جدید سروش جمشیدی

گالری عکس ها و بیوگرافی کامل سروش جمشیدی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی , بیوگرافی سروش جمشیدی , عکس های جدید سروش جمشیدی

گالری عکس ها و بیوگرافی کامل سروش جمشیدی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی,بیوگرافی سروش جمشیدی,عکس های جدید سروش جمشیدی

سروش جمشیدی و فرزندش سیاوش جمشیدی

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

همسر سروش جمشیدی,پدر سروش جمشیدی,سروش جمشیدی و مادرش

تصویر پدر سروش جمشیدی

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی جشن حافظ,عکس های سروش جمشیدی,بیوگرافی سروش جمشیدی

سروش جمشیدی : اینم فرش قرمز شانزدهمین جشن حافظ

پ.ن۱ از شانس بد من‌ یه شاخ گل سهم من شد که سرش شکسته بود ، نمیدونستم حواسم به گل باشه ، به فرش باشه و یا به عکاسا و خبرنگارا

پ.ن۲ تشکر از آقای علی معلم ‌و همه دست اندر کاران این جشن ، تبریک به همه عزیزانی که تندیس حافظ امسال رو گرفتن و بهترینها رو براشون آرزو میکنم

عکس از فرهاد جاوید عزیز

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی,بیوگرافی سروش جمشیدی,سروش جمشیدی و همسرش,قیمت دورهمی

تاکنون اطلاعاتی از سروش جمشیدی در ویکی پدیا درج نشده است ولی بیوگرافی از زبان خودش : من سروش جمشیدی ۳۶ ساله, متولد تهران ( اصالتا یزدی)، یه اسفندماهی( همه اسفندیا)، یه ادم (تا حالا سعی کردم باشم) که عاشق کمدی ام, ایفاگر نقش نادر در سریال ”در حاشیه ” به کارگردانی مهران مدیری ( مردی که همیشه ممنون و مدیونشون خواهم بود که بی هیچ منتی بهم اعتماد کردن و اجازه دادن خودمو ثابت کنم, همیشه بهترینها رو براشون ارزو میکنم)

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی,بیوگرافی سروش جمشیدی,سروش جمشیدی و همسرش,قیمت دورهمی

نام: قیمت (در برنامه طنز دورهمی)

شغل: دستفروش

تحصیلات: خط تیره

رنگ چشم: عسلی

عرض شانه: ۳۲

محل تولد: بیمارستان

پدر،مادر: از کارافتاده

همسر: مفقودالاثر

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی,بیوگرافی سروش جمشیدی,سروش جمشیدی و همسرش,قیمت دورهمی

instagram soroush jamshidy

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی,بیوگرافی سروش جمشیدی,سروش جمشیدی و همسرش,قیمت دورهمی

از سال ۱۳۷۷ هم رادیو بودم, هم تاتر, هم تلویزیون( قابل توجه دوستانی که پرسیدن یا نپرسیدن تو دلشون بود که من تا حالا کجا بودم و یهو از کجا سبز شدم)، ولی خب تو این سالها اون اتفاق خوبی که باید میافتاد , نیافتاد و نشد اونی که باید میشد تا در حاشیه. امروز دلم میخواد از همه شما خوبان که تو این مدت کم منو شناختین, کنارم بودین و بهم عشق دادین, بهم دلگرمی دادین و کارم رو دوست داشتین, با همه وجودم تشکر کنم.

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی,بیوگرافی سروش جمشیدی,سروش جمشیدی و همسرش,قیمت دورهمی

سروش جمشیدی ، هنرمندعرصه نمایش ، سینما و تلویزیون در مجموعه جدید مهران مدیری با عنوان ” عطسه ” در شبکه های نمایش خانگی حضور دارد.

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی,بیوگرافی سروش جمشیدی,سروش جمشیدی و همسرش,قیمت دورهمی
این مجموعه که نخستین قسمت آن در روز سه شنبه چهاردهم مهرماه در فروشگاههای محصولات فرهنگی پخش شده است همانند دیگر آثار مهران مدیری با مضمون طنز اجتماعی بوده و همانند سریال ” شوخی کردم ” شامل آیتمهای مختلف طنز می باشد.

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی,بیوگرافی سروش جمشیدی,سروش جمشیدی و همسرش,قیمت دورهمی

سروش جمشیدی که پیش از این و برای نخستین بار ، جلوی دوربین مهران مدیری در سریال تلویزیونی ” در حاشیه ” و در یک سکانس قرار گرفته بود ، در ” عطسه “حضور پر رنگ تری را تجربه می کند.
این هنرمند در قسمت نخست این مجموعه در دواپیزود ” استعدادیابی” و ” پیج فروشی ” در کنار مهران مدیری و نصراله رادش به هنرنمایی پرداخته است.

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

سروش جمشیدی,بیوگرافی سروش جمشیدی,سروش جمشیدی و همسرش,قیمت دورهمی

گفتنی است که مجموعه جدید مهران مدیری همانند دیگر آثار این کارگردان مطرح طنز با حضور بازیگرانی ازجمله : مهران غفوریان ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، نصراله رادش ، فلامک جنیدی و ……… همراه است. سرپرستی نویسندگان این مجموعه نیز برعهده امیر مهدی ژوله است.

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

عکس های خانوادگی سروش جمشیدی و خانوادش + گفتگوی خواندنی

  • ۹۵/۰۶/۰۲
  • الهه موسوی

نظرات (۱)

بازیگر خیلی قوی هستن

http://daynasor.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی